marți, 12 mai 2009

Capra sus pe urs... / Care e mai sus?

In ultima vreme nu mai esti in trend daca nu ai cont pe unul (sau pe toate) dintre portalurile: Hi5, MySpace, Twitter sau FaceBook. Ma intrebam care este diferenta dintre ele... Asa ca am cautat, am tot cautat si am gasit pina am ajuns la urmatoarele concluzii:
- Facebook se straduieste ca arate ca si Twitter - asta e fost prima impresie
- Twitter este o comunitate care nu seamana cu Facebook sau MySpace, fiind axata mai ales pe mesaje scurte sau idei, ginduri aleatorii culese de la persoanele inregistrate
- la Twitter, uneori ne place sau le place ceea ce spunem/spun si merg direct pe principiul "you follow/they follow" (diferenta o face doar persoana care impartaseste idei: unii vorbesc despre ce au mincat, altii despre prietenii, etc si auditorium-ul...)
- pe MySpace poti gasi o serie de celebritati ale Holywood-ului dar nu numai (de ex. eu am gasit acolo pe David Faustino & Ed O'Neil), dar nici noul Twitter nu se lasa: Shaq poate fi intilnit aici si citind citeva review-uri am inteles ca se si intilneste cu fanii (dar pentru asta tre' viza...e in SUA:D)

Oricum, recunosc ca nu ma intereseaza nici una din aceste comunitati... Va doresc doar happy chatting!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi...?!