duminică, 10 mai 2009

Nervii de zi-cu-zi


Nu stiu altii cum sint, vorba lui Creanga, dar eu am nevoie de o schimbare... Ceea ce parea a fi o zi frumoasa s-a transformat intr-una noroasa (si la propriu si la figurat). Oare am eu o problema?! (bine, am mai multe...dar in ceea ce priveste relatia cu colegii de la birou ma consider inca sanatos) Toti sar pe mine numai cu timpenii, lucruri marunte (prietesuguri de care mie nu-mi pasa, relatii si alte nepotisme pe care nu dau 2 lei :P , etc.), lasind balta adevaratele probleme...Nu stiu ce le inspir (dar nici nu ma intereseaza) dar ma simt "asaltat" de problemele altora: fratilor, daca nu va place stilul meu de a fi, spuneti!!! E mai bine asa pentru ambele parti; de ce sa ne suportam cu forta numai de dragul de a fi o "echipa" ??!! Si ce mai echipa...mooaaammmaaa! :-q Iti vine sa-ti bagi picioarele direct! Unde esti tu, Udrea, Doamna, sa-i vezi pe cei care fuck brandul de tara? :) Asa e si in Minister? Daca ai o combinatie sau cineva (sa zicem) mai indepartat iti cere ajutorul, sari pe colegi asa: fa-mi aia, mai vreau si aia...HUOOOO In fine...cred ca m-am descarcat destul pentru astazi...!



P.S.: Cineva sigur intelege ceea ce vreau sa spun! >:D< Si cred ca stim noi mai bine... O scoatem noi la capat cumva...sau altfel...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi...?!