duminică, 10 mai 2009

Simbata... simbata dimineata... (sau: cine se scoala de dimineata...casca toata ziua!)

Simbata, dar simbata dimineata?! Da... Suna telefonul: ora 06:00 am... Ma trezesc buimac: WTF? Realizez ca e dimineata si tre' sa plec la fucking work! :( Ajung in statie, astept vreo 15 minute troleul... Normal, ma urc si ma asez in spate unde nu era nimeni... Trec vreo 3 statii si linga mine se aseaza o blonda (din toate punctele de vedere). O ignor, oricum nu ma interesa... Mai trec 2 statii... Ma intreaba: "auzi ma? stii cumva cit e ceasul?" (in primul rind m-a deranjat tupeul: de unde ma cunoaste ea ca sa inceapa cu MAH?!) Ma uit plictisit si sictirit la ceas si-i zic sec: 7 si 20' ... "Mda...", zice ea, dar nu se opreste aici si continua: "Eu merg la Universitate, ma intilnesc cu o prietena..." Ma uit la ea mirat, gindindu-ma oare ce draq faci la Univesitate la 7 dimineata??? Asta e ora de intilniri? WTF?! Din politete ii raspuns sec: OK! Se uita parca socata ca nu fac conversatie, ma simt masurat din priviri, dar imi intorc pasiv privirea catre geamul din partea opusa... Mai face o ultima incercare de a se baga in seama: "Tu? Unde cobori?" Deja eram iritat de tot; adica ce pana mea? N-ai cu cine vorbi?! Scoate telefonul din buzunar si trezeste-i pe toti, cocalaro! Nu asa faceti voi cind aveti chef de vorba? Sunati pe toti, nimeni nu are chef de voi, vorbiti tare si rideti mult, dar tot vi se inchide telefonul in nas :D ! Ma uit pe linga ea si zic: unde vreau eu! Pina aici mi-a fost: se uita scirbita (deja) la mine, scoate telefonul si incepe partida de butonat... Deja era OK, nu ma mai stresa nimeni, doar gindul ca tre' sa stau pironit pina la 15:00 la birou. In fine, ajungem la Universitate si nu s-a putut abtine sa nu ma impinga putin cind a coborit; n-am zis nimic dar i-as fi spus doar atit: esti o persoana ratacita intr-un loc cu prea mult asfalt - incearca cimpul, acolo e de tine, terminato!:P

I wish you all a wonderful Saturday morning!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi...?!