miercuri, 3 iunie 2009

Furtuna de vara

Daca pina acum puteam spune ca vara nu isi intrase bine in drepturi, incepind de ieri este clar ca si-a luat si dreptul... Furtuna de aseara a prins din nou populatia si autoritatile nepregatite (desi se anuntase cod portocaliu in peste 60% din suprafa tarii); cartiere fara lumina, telefoane mobile inutile s.a.m.d. Dupa 15 minute in care vintul a maturat in calea sa copaci, afise electorale (cred ca nici natura nu-i mai suporta pe candidati :) ), cosuri de gunoi, etc. apele s-au mai linistit, luminate de fulgerele care "rupeau" cerul in doua! Eu mi-am petrecut sfertul de ora adunind apa din balcon si bucatarie, aproape o galeata de 5 l... si admirind pluta din fata blocului cum imi "zimbea" la fereastra, cu toate ca e la 20 m de aceasta...
Dar a trecut "intemperia"si de dimineata am observat repercusiunile: un pom dezradacinat in fata blocului se sprijinea pe casa scarilor,

mii de craci rupte pe alee, cintecul pasarilor in copaci, mizerie pe jos si ... oameni nepasatori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi...?!