joi, 11 iunie 2009

Orange - bataia de joc nationala

Dimineata am sunat la Relatii Clienti la Orange (foarte rar am nevoie de informatii de acest gen, deci cind sun inseamna ca nu gasesc intr-adevar nimic din ceea ce am nevoie pe site sau in alta parte: forum-uri, etc.) pentru a intreba cum se reactiveaza o optiune pentru care am optat la cartela mea prepay (mare prostie ca am asa ceva!). Surpriza: apelul costa 0,55 EUR! WTF?! Nu mai stiti cum sa jecmaniti oamenii? Suportul este free la orice alta retea mobila in plm! Se pare ca nici profesionalismul si respectul nu-i caracterizeaza pe angajatii Orange, tipa tinindu-ma pe hold aproximativ 5 min si apoi, vadit enervata, mi-a inchis direct dupa ce mi-a dat informatia in obtinerea careia a trebuit sa munceasca si sa intrebe atitea minute! Aveti cumva salariile prea mici? Who cares? Lasati bah pe altii carora le place munca asta si duceti-va draq de pitipoance la directorii arabi, poate asa va dau bani pe masura "muncii prestate". Chiar si in acest context, banii aia luati sint dati degeaba, tutelor!
Stiam de toate aceste aspecte de pe vremea cind aveam Orange, ca si retea de baza, adica acum vreo 8-9 ani, dar ma gindeam ca s-au mai schimbat treburile... Se pare ca NU, inafara de faptul ca apelul la relatii clienti este acum TAXABIL! Asta se intimpla cind toate proastele................... mai bine ma abtin...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi...?!