miercuri, 8 iulie 2009

Epilog M.J.

A fost un inovator al muzicii, a fost un pacifist, a fost un rege al pop-ului, a fost idolul multor generatii, a fost mai mult decit un simplu cintaret... Imi amintesc ca-n '92 cind a sustinut concertul la Bucuresti, am rugat-o pe bunica-mea sa-mi cumpere o caseta audio cu el. Am ascultat-o si reascultat-o de sute de ori...
Evenimentul de aseara a fost de-a dreptul impresionant. Atitea vedete (de ex. Brook Shields) care au suspinat dupa cel care le-a fost prieten, pe unii chiar i-a ajutat in cariera, impresionant... Pacat ca o fire atit de pura, un copil mare, a plecat dintre noi... Melodiile sale vor ramine in inimile a milioane de oameni, pentru zeci de ani... REST IN PEACE! :((
Nu pot incheia postul fara a transmite mai departe mesajul pe care Michael l-a "cintat" pe toate continentele: Heal the World!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi...?!