luni, 23 noiembrie 2009

Am votat!

Ieri, pentru ca tot am trecut prin Pitesti, am fost si la vot. Marea surpriza a fost ca erau zeci de oameni la coada pentru a vota. Nu mi-a venit sa cred cit de mult isi doresc oamenii schimbarea! E nemaipomenit! Chiar daca nu ai pe cine vota, obiectiv vorbind, oamenii tot spera... spera ca va fi mai bine! M-a uimit dorinta aceasta de a avea o viata mai usoara, macar speranta aceasta pe care multi o nutresc! Stim cu totii ca nu va fi asa... O! Da, cu siguranta ne mai asteapta luni grele! Nu sint ei in stare sa faca nimic bun pentru noi, dar ce putem face? Speram...
Asadar, mi-am facut datoria fata de patrie si as vrea sa NU cistige PSD! Atit...!
Se pare insa ca in turul II va fi Geoana cu Basescu... Asadar am scapat de Patriciu! Pardon, de Antonescu! In urma acestui post puteti deduce clar catre cine va merge votul meu in turul II...:D


Alege liber...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi...?!