luni, 7 decembrie 2009

PD-L vs PSD

Am votat! Deci acum pot spune ca am dreptul sa comentez cum vreau eu! Ei bine, urmare a exit-poll-urilor se pare ca raul cel mai mare a invins! Foarte rau dragi comunisti romani! Cum draq sa fii atit de tembel sa te iti doresti sa te intorci la vremea FSN-ului? Mari idioti trebuie sa fie votantii lui Geoana! Pacat bai animalelor oamenilor ca ati procedat asa! Se vede ca Brucan a avut mare dreptate cu cei 50 de ani... Eu as mai adauga 50 acum!
Revenind la discursurile celor 2 candidati, pe care cred ca toti le-am ascultat as mai adauga:
- la Geoana: a uitat sa le multumeasca celor care l-au sustinut cu adevarat: Patriciu, Felix si Vantu; nu am inteles de ce se fereste... Doar le-a supt... banii!
- la Basescu: stimate domn, nu poti merge cu acelasi ulcior la apa de 5 ani! Din nou ai spus inainte de anuntarea procentelor ca tu esti presedintele! Dar de data asta ti-ai luat teapa: nu ai fost dat in direct pe nici o televiziune (bine, motivul il stim toti: patronii sint cei cel sustin pe Geoana), ci abia la 15 min dupa ce a vorbit alalalt! In rest, parca ti-ai fortat zimbetul, dar a iesit OK per ansamblu!
Deci, daca iese Geoana pina la urma vom spune adio stirilor...si TV-ului in general.

Dar ce e cel mai important pentru mine: EU POT COMENTA DUPA BUNUL MEU PLAC PENTRU CA AM VOTAT! NU L-AM ALES EU PE ASTA, ASA CA CEI CARE L-ATI SUSTINUT: SPALATI-VA PE CAP CU EL SI CU PATRICIU, etc (ii stiti voi mai bine!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi...?!