joi, 27 mai 2010

1 iunie - ziua Copilului sau a Grevelor?

           Toata lumea ameninta cu greva! De fapt nu toata lumea: numai bugetarii! Ei au mereu dreptate, ei sint mereu oropsiti... Eu de cite ori am avut nevoie de vreun act sau ceva de la institutiile de stat mereu a trebuit sa astept ca una era prinsa cu ceva sau lipsea vreo luna de la birou, etc...
          Ei bine, asta e momentul in care eu voi trimfa! Sa-i vad pe toti spagarii care au ajuns la stat, incompetenti inascuti ce vor face cind le-or lua astia din bani (si din banii mei, din impozitele mele...)
          Cea mai buna replica este cea a unui cititor al site-ului Antena 3. Aceasta a scris:

          


                                        GENIAL!





P.S. Saracii copii care nu au nici o vina in lumea asta plina de mizerie... Ei trebuie sa indure toate timpeniile tuturor! Fericirea lor este ca nu pricep inca nimic! Si asa pot copilari in liniste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi...?!