marți, 4 mai 2010

Litoralul romanesc vs. litoralul bulgaresc

           A trecut 1 mai si asa cum ii sta bine romanului, el alege Bulgaria! Face acest lucru nu pentru ca apa ar fi mai uda sau plaja cu mai mult nisip, ci pentru ca acolo maninca! Si el isi doreste atit de mult sa manince incit alege numai all inclusive si numai hoteluri de 4-5*. Prefera sa bata citiva km pe meleaguri straine, prin gropi mai mari decit la noi si prin insecuritate, cu un singur scop: sa fie multa mincare! Si cind se vede taranu' romanu' la destinatie, cu masina parcata linga hotel, eventual pe strada ca sa nu plateasca parcarea, chiar daca sejurul lui a costat peste 1000 Eur (ce ar mai conta 100 pt parcare!) se apuca de ale gurii si uita de toate! Numai ca ii dispare masina...
          Ceea ce am vazut la stiri, ca si reactie de prim moment, mi s-a parut de-un prost gust incredibil: cum sa te apuci sa tipi ca pe maidan, sa-ti dai pantalonii jos ca semn de protest... Oare ar fi interesat mai mult pe bulgar ca urli tu ca disperatu'? Nu era mai bine sa mergi la politie si sa lasi draq mahalageala deoparte?! In fine, n-o sa ne cizelam niciodata!
          Tot la stiri mai spuneau ca Romania a cistigat lupta cu Bulgaria: extraordinar! Cu cine am ajuns sa ne comparam! De parca ar fi fost Coasta de Azur! (in acest caz era chiar o performanta) Ei bine, romanii isi amenajau plaja (o curatau de alge si de gunoaiele aduse de apa din timpul iernii) cu 3 zile inainte de Paste sau de 1 mai, in timp de bulgarii faceau asta din februarie... Dar, la draq, am cistigat, nu?!

4 comentarii:

  1. Da foarte "tari" aprecierile dar zic eu degeaba...fiindca taranul roman cand citeste un articol sau pe un blog comentariile mai multor oameni cu privire la comportamentul si expresivitatea semnelor prin care se fac remarcati nu inteleg nimic si nu schimba nimic la ei!!! As fi scris ei chiar cu I mare ca deja sunt o categorie in Romania de cocalati, tarani parveniti s.a.m.d......ok ideeea este ca bulgarii castiga teren in fata noastra zic eu pentru ca altceva nu au de oferit si automat isi permit sa investeasca ft ft mult in promovare si servicii de tot felul care adunate nu prea iti mai da MOCANGEALA aia de o vezi prin reclame. Oricum toti pleaca din Romania pe ideea de ALL Inclusive SAU cum o percep ACEA categorie de romani turisti---FA MATZU MARE--.....ne treb ft multi ani sa ne mai facem o imagine ca si tara. Cat despre litoralul nostru daca sti sa alegi statiunea si spatiul de cazare potrivit eu zic ca poti sa-ti satisfaci absolut toate pretentiile absolut in orice sezon la preturi de Bulgaria..........
    bogdan

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu uita ca si-au bagat coada si nemtii acolo si asta a fost un plus pt ei! Puteam sa-i atragem noi, dar nu am putut renunta la spaga... (pe care ei n-au dat-o, evident!)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu m-aş mai întoarce pe litoralul românesc vreodată după ce 2 ani la rând am fost în Bulgaria.

    RăspundețiȘtergere

Comentezi...?!