vineri, 2 iulie 2010

"I-am nimicit!"

            Acum ca totul a "intrat in normal" si preturile s-au modificat intocmai, la fel si impozitele, ratele dobinzilor, etc. imi permit si eu un moment pentru mine, un moment de ris si batjocura... De ce?! Ei bine, abia acum pot sa zimbesc la cei care ma sfidau pin acum cu replici de genul: ma duc in concediu in Mallorca; am o masina noua de 20000 de euro; am casa mea, credit pe 30 de ani in euro, dar nu-i problema, ma tin astia la munca!
          HAHAHA fraierilor!
          Mai tineti minte cind imi rideati in nas in timp ce eu ma inghesuiam in RATB sa merg la munca? in timp ce eu stringeam bani de chirie? in timp ce eu mergem prin ploaie pina la statie incet sa nu ma stropeasca unul ca voi? in timp ce eu priveam cu reticienta viitorul?
          Acum e momentul meu! Nu am nimic din tot ce aveti voi, dar am viitorul in fata! Acum sa va vad "eroilor" cum va descurcati cu casa pe 30 de ani, cu masina pe 10 ani, etc??? Sper sa se faca euro 7 lei si asta sa fie suma minima la care sa ajunga! Bafta "miliardari peste noapte!"

3 comentarii:

  1. Ca bine le zici ! Toti smecherasii care si-au luat BMW in rate si casa cade pe ei acum o sa se dea cu capu de toti peretii

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):)):)) Auzi ma...Tu mai esti sanatos la cap:)):)) deci nu mai pot de ras..clar nu esti pe treaba ta!!! Bine ce este adevarat .... este adevarat cu toti cocalarii care nu-si vad de lungul plapumioarei. Dar ce zici de aia care au facut credit sa arunce bani la laurtari...bine restul care le-a ramas de la BMW :))... hai baftaaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  3. esti printre ei sa inteleg? :)) Citi bani ai dat in ultima vreme? :))

    RăspundețiȘtergere

Comentezi...?!