joi, 28 octombrie 2010

Adio, dar ramin cu tine...!

           Cam asa ar trebui sa sune majoritatea titlurilor din ziare dupa ce ieri a picat Motiunea si Guvernul Boc isi exercita in continuare atributiile... A fost haos, a fost dezorganizare si o acuta lipsa de interes si implicare din partea celor care au venit din provincie nu sa manifesteze, ci doar sa viziteze putin capitala... Dupa cele vazute si petrecute ieri, imi dau seama ca se poate si mai rau, ca inca romanii mai au bani, mai au una-alta... Deci nu ii intereseaza nimic... deocamdata!
           Pe de alta parte, tara nu este pregatita pentru anticipate: doar nu avem bani de aruncat pentru asta in speranta ca PSD mareste a 2-a zi salariile (sa fim realisti: de unde draq au astia bani? or sa zica: "asa am mostenit, nu am stiut ca nu sint bani!")...
          Concluzia este ca ar trebui sa lasam naibii grevele (ca tot nu prea stim ce sint alea si cum se organizeaza, etc.), sa punem osu' la treaba - mai ales bugetarii, care au toate sarbatorile libere si nu stau mai mult de 8 ore la munca, nu ca noi, cei din privat, care tinem toata economia tarii - si poate o scoatem la capat pina la urma!

Un comentariu:

  1. Salut Vlad... Ceea ce faci tu cam miroase a spam... Ma indoiesc ca ai citit mai mult de 2 articole de pe blogul meu, asa ca lasa-mi dreptul de a fi reticient la cele mentionate de tine... Poate imi poti dovedi ca intr-adevar ai promovat un articol de-al meu... pina atunci tot spamer ramii... Sry!

    RăspundețiȘtergere

Comentezi...?!