duminică, 30 ianuarie 2011

Primii pasi... Renault

           1050 km... Unii spun ca s-a terminat rodajul, altii spun ca ar mai trebui sa astept pina la 1500 km pina sa incep sa o turez peste 2500 rot/min... In carte e mentionat doar 1000 km... Adevarul e undeva la mijloc, asa ca eu voi considera ca se va termina la 1250 parcursi...
           Primele impresii mi-au depasit asteptarile per ansamblu, cele mai semnificative ar fi:
- frina super sensibila + ABS-ul pe care l-am folosit de vreo 2 ori;
- servo-directia merge destul de usor, dar nu foarte usor;
- consumul relativ OK: max 6.5l/100km in regim de oras.
           Bineinteles ca exista si o parte mai putin frumoasa, cum ar fi:
- oglinzile pe care cu greu am reusit sa le pozitionez pentru inaltimea mea astfel incit sa vad ceva in ele;
- spatiul mic din spate (dar who cares?!:D);
- viteza mica in treapta 5 (de ex: la 2900 rot/min am maxim 95 km/h).
           Am sa revin cu o continuare la toate acestea dupa 1250 km... :D si dupa 3500 rot/min... :D

P.S. Acesta este filmul de prezentare oficial al Renault Symbol...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi...?!