sâmbătă, 15 decembrie 2018

Delimano - ultima teapa!

Am cumparat in martie (din nefericire, online) minunatul produs Delimano. Dupa montare nu cred ca a functionat mai mult de 2 saptamani... De aici incepe aventura:
-le comunic imediat faptul ca s-a defectat si mi se raspunde ca imediat ce vor avea pe stoc il vor inlocui
-dupa aproximativ 3 luni (iunie) imi reamintesc de aceasta situatie si ii contactez din nou, primind acelasi raspuns
-in noiembrie mai am un flash si revin cu solicitarea ferma de a-mi inapoia banii; adresa de mail pe care o folosisem nu mai este valida! Asadar, avand un numar de telefon obtinut cu greu in lunile trecute, ii sun si ii amenint cu datul in judecata si devin mult mai ferm in solicitarea mea. De data aceasta accepta sa ii returneze banii, insa trebuie sa depun eu coletul printr-o firma de curierat catre ei - dar mi se da o adresa care nu are nicio legatura cu sediul firmei, ba mai mult, mi se cere sa trimit un mail cu detaliile contului catre o adresa care apartine altei firme!
-intr-un final, in decembrie primesc suma de bani in cont, bineinteles, fara taxa de curier pentru returnarea coletului.
In concluzie, evitati pe cat posibil achizitionarea de produse-minune, mai ales pe cele carora li se face reclama excesiva in mass-media si evitati achizitionarea unor astfel de produse online: firmele se inchid, isi modifica adresa si de cele mai multe ori in spate este o structura piramidale de fime, tocmai pentru a te lasa pagubas! Sunt convins ca se castiga foarte mult pe seama celor care cedeaza si nu mai insista in recuperarea banilor din cauza unor proceduri mult prea complicate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi...?!